niedziela, 26 stycznia 2014

Dowiedz się, jak inni urządzają kuchnię!

Niedawno postanowiliśmy odświeżyć trochę kuchnię w naszym mieszkaniu, kupić nowe szafki i blaty i rzeczy takie, jak zmywarka i lodówka, ale nie wiedzieliśmy jaka powinna być wyremontowana kuchnia – tradycyjna, czy może nowoczesna? Oglądałam ciekawe meble w gazetach, ale nadal nie wiedziałam jakie meble wybrać. Aż w końcu odezwała się dawna przyjaciółka, która przesłała mi adres interesującej strony ze zdjęciami http://www.dmjmeble.pl/inspiracje.php. Z tej strony zaczerpnęłam kilka pomysłów, chociażby kolor kafelków, model zmywarki czy też rozmieszczenie mebli. Przyznam, że zdjęcia mi bardzo pomogły. Jestem zadowolona, że zdecydowałam się na nowy wystrój kuchni, miło mi się tu spędza czas, a mój partner jeszcze bardziej docenia potrawy, które wypróbowuję.
Wykonał: DMJ Meble

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz